Harmonogram pracy FaroForm Sp. z o.o. w okresie międzyświątecznym 2019/2020
Szanowni Klienci!
Uprzejmie informujemy o harmonogramie pracy FaroForm Sp. z o.o. w czasie przerwy świąteczno-noworocznej oraz o planowanej inwentaryzacji.
24.12.2019
Dział Obsługi Klienta - obsługa zamówień i faktur – od 8.00 -12.00,
Magazyn – wysyłka zamówień do godz.12.00
27.12 i 30.12.2019
Dział Obsługi Klienta - obsługa zamówień i faktur – od 8.00 -16.00,
Magazyn – wysyłka zamówień do godz.16.00
31.12.2019
Dział Obsługi Klienta - obsługa zamówień i faktur – od 8.00 -13.00,
Magazyn – wysyłka zamówień do godz.12.00
02-03.01.2020 – INWENTARYZACJA
07.01.2020 – Wznowienie pracy firmy
Pozdrawiamy,
Zespół FaroForm